طبس – سرپرستي يزدفردا: سردرب باغ زيباي گلشن طبس در هفته دولت رنگ و بوي شعر و ادب به خود گرفت.

به گزارش يزدفردا از طبس: در اين مراسم كه فرماندار - معاون فرماندار و بخشدار مركزي و نيز جمعي از مسئولان شهرستان حضور داشتند، شاعران محلي سروده هاي خود را قرائت نمودند.

"يوسف وهابي كاركنده" معاون فرماندار و مسئول ستاد گراميداشت هفته دولت شهرستان طبس گفت: نظر و دیدگاه اسلام با توجه به جهان‌بینی آن این است که حکومت اسلامی باید جهانی شود و اینگونه مراسم مسیری برای پیوستن به دیدگاه جهانی اسلام و دولت کریمه امام عصر(عج) است.

وی با اشاره به نام گذاری این مراسم که شب شعر ولایت نام گرفته است گفت: اگر به برنامه های مقام معظم رهبری بنگریم می بینیم که ایشان در جلسات شعرخوانی به دقت به اشعار گوش می‌دهند و آنها را رصد می‌کنند.

وی خاطرنشان ساخت: این ارزش است که امروز رهبر ما چهره‌ای است فرهیخته، دانشمند، عالم، فرزانه و شجاع که یک الگوی کامل اسلامی است.

وی با انتقاد از اینکه در برخی جلسات، شعرخوانی خواهران نکوهش می‌شود گفت: جمهوری اسلامی حتی به خواهرانی که طبع شعر دارند بها می‌دهد و در حد صحیحش حمایت می‌کند و باید همه عملکرد ما بر مبنای منویات مقام معظم رهبری باشد.

در اين مراسم، سيدعنايت لله قريشي - حميدرضا نظري – قاسم حسين پوري – مجيد بخشي – مسلم يوسفي - منصوره حسين پوري – بي بي فهيمه قيصري و منيره حسين پوري به قرائت سروده هاي خود پرداختند.

گفتني است؛ این مراسم با برنامه ريزي ستاد گرامیداشت هفته دولت و توسط کانون بسیج هنرمندان طبس،، کمیته امداد امام خمینی(ره) واداره فرهنگ ارشاد اسلامی و طبس در سردر باغ گلشن اين شهر برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا